söndag 1 november 2009

The sun will come out tomorrow.... eller inte

Imorgon börjar skolan igen... Matte första lektionen... everybody goes yeeey.... eller inte. Jag fattar inte ett piss av matte B. Seriöst, kommer jag att ha användning av....av....av....va fan vi nu håller på med? Näe, just det. Det kommer jag inte! Sen efter matten så är det samhällskunskapsdags. Varför, varför, varför, varför valde jag till det där ämnet? Jag hade kunnat slippa det! Varför kedjade inte Becca fast mig och intalade mig att jag skulle ångra det..? Jag har sagt att hon får göra så om jag ens tänker ordet Samhäll C. Sen sista lektionen är franska. Det är ju faktiskt kul. Borde läsa i boken som vi håller på med, men orkar inte. Hur som helst så ska det bli skoj att träffa klassen igen. Man går ju i den bästa klassen på hela Brinell <3

Pusshej<3

Inga kommentarer: