tisdag 17 november 2009

Stop beating me with that fucking flashlight!

Jahopp... Nu är samhällen klar. Den blev skrattretande patetisk. Jag anklagade regeringen i landet Maravia (jag tror att jag skrev malaria flera gånger men var tvungen att ändra xD) för att vara diktatorer och odemokratiska säkert tre gånger. Jag hatar att skriva om ett land som inte existerar, för då måste man anta en jäkla massa hela tiden. Det är ju lättare om landet finns för då finns det fakta på allt. Typ; Sveriges kung heter Carl XVI Gustaf. Det är ett fakta. Men att säga: Maravias ledare är diktator, det är bara ett antagande.
För övrigt anser jag att Maravia inte skulle ha lika stora problem om de stavade med w. Marawia= mycket snyggare.

Imorgon är det engelska. Word test... Hur ska det gå för min grupp? Jag gissar på katastrofalt dåligt. Det får bli krismöte innan lektionen. (Y)

Pusshej<3

Inga kommentarer: