fredag 20 november 2009

Fortsätt simma, simma, simma

Vellinge ligger i SD-Skåne men Vällinge där emot är en Stockholmsförort. SDSkåne-Vellinge är det Vellinge som nämnts i alla tidningar. OCH SANNA KOMMER OCH SÄGER ATT JAG HAR FEL! -.- *muttermutter*

Idag var det fredag (no shit Sherlock). Ryska då jag nästan somnade, en kaffe mocca senare var man fit for fight igen. Engelska då gruppen faktiskt gjorde det vi skulle göra...faaaast.. vi tjötade kanske lite annat också. Becca sa att jag kan underhålla klassen hur länge som helst. Ska kanske satsa på en karriär som komiker? I så fall bör jag nog anställa en personlig uppflummare som kan flumma upp mig xD Mat och sen dagens andra kaffe mocca på det. Högläsning om Sokrates, Platon och Aristoteles innan svenskan där allt flippade ur...som vanligt x) We love svenska med Bengt xD Efter svenskan då alla andra slutat hade jag instrument-sång. Datum för konserten fastspikades. Fredagen 18 december kl 11.30 i Ina's. Yeeey. Är det inte då SPAoeight har lunch på fredagar, Emmy? Jajjemänsan, det är det *död*

Hitta Nemo 4-lajf <3

I love dålig humor xD

Peace out!

Inga kommentarer: