onsdag 4 november 2009

Reaching the sky and touching the stars

Dagens ord är HAHAHAHAHA. Dagen har varit fylld av dålig humor. Allt från Alla Barnen skämt till Jeff Dunham. Cucumber song har sjungts för fulla muggar av mig och Johanna och improviserat arbete när Sanna kom och tittade till Johanna, Sofi och mig i biblioteket är aldrig fel. Just nu känns dagen bara som ett stort (rosa) ludd. Imorgon är det kanske flumvarning igen då Sofi, Becca, jag och den där galna Västeråsaren från Uppsala är i samma grupp när vi ska göra bildspel. Kan det bli annat än succée? Nej, skulle inte tro det.


PLEASE DON'T TAKE ME TO THE PICKLE FARM! xD


Pusshej <3

3 kommentarer:

Vince sa...

"Den där galna Västeråsaren från Uppsala""

Så klockrent att jag tror att jag snor den XD

Vi kommer vara såå bra imorn! Mer flum åt folket!
DRESS FOR SUCCESS!

HERE'S A LLAMA
THERE'S A LLAMA
AND ANOTHER LITTLE LLAMA
FUZZY LLAMA
FUNNY LLAMA
LLAMA LLAMA DUCK

Dagen for 5 av 5 toasts (Y)

Emmy sa...

:O Snor du mina smarta uttryck?? Då är det bevisat, du ÄR ond! 0.0

Igår var flum. Idag var flum. Imorgon kommer troligtvis också vara flum i och med att det först är engelska och sen svenska.

LAMA SONG <3

Kanonkul (Y)

Vince sa...

Det har jag aldrig förnekat ^^
HEH HEH HEH HEH

Idag var ännu mer flum.
3 flumdagar på raken, fan vad vi är bra (Y) XD