tisdag 10 november 2009

So long and goodnight

Här sitter jag och har historia 0.0

Min begravning ska vara fin. Mycket musik och mycket ljus. Jag vill att Helena av My Chemical Romance ska spelas (gärna av bandet själv om möjligt), Tryggare kan ingen vara är ett måste då det är min favoritpsalm och sen vill jag så klart ha Nearer my God to thee spelad på fiol (mest känd som Titanic-psalmen) Min kista ska vara vit och hela kyrkan ska vara klädd i röda, vita och rosa rosor och en och annan vit lilja. På min gravsten ska det stå: "Här vilar Emmy Petersson 11/1 1992- 12/11 2009. Avliden efter ett matteprov. Må skrattet aldrig dö ut."

Nu fick vi se en kursgrej som handlade om Barnkonventionen och fred i Jönköping i början av januari. Det lät intressant. Man kanske skulle anmäla sig..?

Nähä, ska kanske återvända till mitt skjunkande skepp. I love mitt pussel. Det kan komma bli klart någon gång xD

Pusshej <3

Inga kommentarer: