måndag 30 november 2009

Just pull the trigger..

Droglåt just nu: Russian Roulette med Rihanna. Underbart bra låt!

Dagen har varit varierade. Började med sovmorgon, sånt uppskattades. Sen hittade man en 20-lapp på tåget. Emmy blev glad. Jag menar, man kan ju inte lämna in en 20a till polisen. Återfås mot beskrivning eller vad då? Så den fick ett nytt hem i min plånbok. Sen skola där man lyckades gå upp för trappan utan att spilla kaffe mocca :D Matte och Samhäll oviktigt. Sen kommer det... Franskan... Först och främst glömde jag mappen hemma med alla papper i. Så Nikkes och mina anteckningar om misshandlade barn var inte där. Sen sa Anneli så klart att vi skulle ta fram det material vi samlat ihop so far. Men jag sa lite snällt att det var hemma. Men vi fick då skriva ut saker. Problemet var att verken jag eller Nikk hade pappret med källorna på. Tack och lov kom vi ihåg en av dem och kunde hitta lite fakta ändå. När vi skulle skriva ut visade det sig att skrivaren i A206 inte funkade så det blev att lägga in texten på USB och smita till Öppna. Där läste så klart inte datorerna mitt USB så Anneli tog med oss till hennes arbetsrum där det gick att skriva ut. Puh! Vi hade inte mycket, men ändå. Som om det inte vore nog så fick vi även se våra prov vi gjorde i torsdags... VG. Ett hemskt fucking VG! Jag visste att det gått dåligt, men inte SÅ dåligt. Så det hela slutade med att jag bröt ihop på bussen hem och började gråta. Ja, på grund av ett betyg. Så nu har jag suttit hemma och tjockat i mig 5-6 pepparkakor och en julmust. Mår lite bättre..

Vad har Emmy då lärt sig idag?
- Att en högre makt troligtvis inte tycker om mig särskilt mycket..
- Att jag har för höga krav på mig
- Att skolans potatis har eget liv och köttbullarna går troligtvis att använda som studsbollar.

Peace out!

Inga kommentarer: