måndag 16 november 2009

Oh damn it... I think I'm addicted..

Om man inte kan få den man gillar IRL så drömmer man sig bort till kändisarnas värld och införskaffar sig en kändiscrush. Här har vi min lista med kändiscrushes jag haft:
Daniel "Harry Potter" Radcliffe har varit min stora kärlek (I'm pathetic I know) men kan nu se sig själv som dumpad i och med att han bara är 1,66 lång och att han röker... usch.



William Moseley som spelar Peter i Narnia-filmerna var ett tag en kändiscrush. Men det var ett tag sen och nu mer är det över x)



Joe Jonas. Enligt många den snyggaste brodern Jonas. Så även i min värld...men....




Igår när jag kollade på Disney Channel (ja! Jag är töntig!) så blev jag superkär i Nick Jonas. Hans ögon glittrade jättemycket.


Jaja. Bäst är väl att leva i verkligheten.. Men som sagt *titta upp igen, orkar inte skriva om det* xD

Pusshej <3

Inga kommentarer: