tisdag 17 november 2009

Heeeeeej Kaaaaaaaj! Haaallåååo Bojen!

Okej. Här sitter jag och gör samhällskunskap. Det går jättebra och det är verkligen jätteintressant *nooot!* Jag vill läsa om politik och internationella relationer. Inte bistånd och rättskunskap (som man för övrigt är jättetaggad på att läsa i SH med Sanna med tanke på att det blir en 50 poängskurs med RK i trean sen... yeeey!)

Sämst betyg i klassen på den här hemskrivningsgojsen kommer Emmy Petersson att få. Det känns som jag bara svamlar. Så allt är som vanligt då ^_^


OOOOH I NATT I NATT ÄR DET DU ÄR DET JAG LALALALALALALALALA

I USED TO RUUUUUUUULE THE WORLD SEAS WOULD RISE WHEN I GAVE THE WORD WOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOHO WOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOHO

I AM NOT AFRAID TO KEEP ON LIVIN I AM NOT AFRAID TO WALK THIS WORLD ALONE HONEY IF YOU STAY I'LL BE FORGIVING NOTHING YOU CAN SAY CAN STOP ME GOING HOME

99 LUFTBALLONS FLIEGT....NANANANANNANANANA

Det absolut bästa med att vara ensam hemma och ha typ 200 m till närmsta granne är att man kan lyssna på musik och sjunga med hur högt man vill :)

Pusshej <3

2 kommentarer:

Vince sa...

Jag lyssnar på hög musik och sjunger trots att väggarna på boendet är VÄLDIGT tunna XD

Men det är inte jag som lider av det ^^

Samhäll, det är ju alldeles underbart! Underbart, underbart..
(Jag tror jag nyss svimmade av den stora sarkasmfloden som träffade mig)

Och hennes begränsningar kan hon dränka i Ingsbergssjön.. Helvete heller! Jag tänker skriva massor, bara för att ^^

Emmy sa...

Precis, så länge som du har kul så spelar det ingen roll vem som hör dig :P

Oh yäh! We love samhäll x) HAHAHAHAHA! Fast det värsta är nog att hon tror att vi gör det xD

Jag lyckades faktiskt hålla mig till begränsningarna.. Skrev 3 ½ sida... Den ena sämre än den andra. Men den sista är nog sämst. Den tar priset i svamlingarnas svamling xD