fredag 27 november 2009

Livin in the sunlight

Oh yäh! De heligas veckodag är äntligen här, fredag :) Efter en vecka som har innehållt två prov, en uppsats och diverse småläxor så kommer fredagen som en lättnad :D

Vad gjorde Emmy i skolan idag då? Svaret är absolut ingenting.
Ryska: Kollade på film
Engelska: Kollade på film och diskuterade film vs bok
Mat: Risgrynsgröt *tummen upp* och en massa garv
Svenska: Knappt någon Bengt, dvs "självständigt arbete" dvs asgarv.
Instrument/sång: Gjorde knappt någonting, för utom att rösten skar sig i Beautiful. Inte bra

Ja, det har alltså blivit ett och annat skratt idag. Men don't we just love to citera youtube-klipp och vika oss av skratt. Vi har även sjungt på sånger vi minns från vår barndom, skapat konst, kastat ner konstverket från balkongen, blivit attackerade av en studsboll, pratat om missöden som skedde när vi var små och massa annat. Detta var bara skoldagen, tänk då om två veckor när man ska till Becca, ser fram emot det :)

Nu blir det tuben och sedan kanske ett avsnitt av Förhäxad eller Sabrina xD

Peace out!

5 kommentarer:

Vince sa...

FÖRHÄXAD ÄR DEN BÄSTA SERIEN SOM NÅGONSIN GJORTS oO

Den följde man vecka ut och vecka in när den gick XD


Annars vill jag bara säga att fredagar är livets mening! ^^

Emmy sa...

Förhäxad är underbart bra. Eller, i alla fall de tre första säsongerna innan Prue dog. Sen blev serien sämre.

We love fridays, don't we!

Vince sa...

Så sant! Dock är Piper min favvo ^^
Ska nog ta och köpa boxen, så man har nåt att göra i sommar XD

Emmy sa...

Jag har också alltid gillat Piper bäst. Ingen aning om varför dock. Nu ska jag vara jobbig och fråga om favoritavsnitt xP

Funderar också på att köpa säsongerna, eller i alla fall de tre första xD

Vince sa...

Favoritavsnitt oO
Det finns många... Och tyvärr var det så länge sen jag såg det att jag inte kommer på det nu -_-'

Ännu ett tecken på att jag MÅSTE köpa boxen och kolla hela serien!

Men jag återkommer om jag kommer på något bra avsnitt ^^