tisdag 24 november 2009

Kung fu fighting

Jag ska nog inte slåss.. Efter att ha misshandlat Niklas i bussen hem så har jag nu mer två väldigt snygga rivsår på vänster handen. Tror att det är från när jag slog på hans dragkedja, eller som han säger "hårda bröst" x)

Yoga idag på idrotten. Man blev taggad på att börja träna igen. Saknar dansen lite, men inte tillräckligt för att börja igen. Kollade på friskvårdshusets hemsida och hittade Bodycombat som verkade kul. Spinning verkade helt okej också, speciellt karaokespinning xD Sen fanns det något annat på C... gah, vad hette det nu då? Kommer inte ihåg. Men ska nog ta ett snack med Sofi imorgon xD

Lyssnar just nu på Boney M- Rasputin xP Borde kanske lyssna på Andraklasspassagerarens sång av Mikael Wihe istället? Naaah, inte just nu i alla fall.

Jag vill lära mig spanska!!

Har det hänt något kul idag då? Hmm... Näe. Det kom ingen buss vid 07.10 idag *muttermutter* Så man fick ta tåget 07.30 till Nässjö. Jag och Elin trodde ju att det skulle gå någon buss från torget till Brinell, men näää! Så vi gick ner till stationen igen för att kolla efter Malmbäck, Bodafors eller Sandsjöfors bussen, men näää. Så det slutade med att vi gick till Brinell. Då var klockan typ 8 och jag kånkade på bag med idrottskläderna plus väska med dator och böcker om Titanic. Hade riktigt ont när man kom upp till Brinell 08.20. Stress till skåpet och stress in i ryskaklassrummet för att skriva prov. YEY!

Peace out!

2 kommentarer:

Vince sa...

TINY TIM, TINY TIM XD

Emmy sa...

Yey =D I love the tonart!