torsdag 19 november 2009

Men du lyssnar ju inte! Men du hör ju inte!

Torsdagen 19 november har bestått av:
-Två koppar varm choklad innan klockan 7 på morgonen. Behöver jag nämna ordet sockerkick?
-Ett tyskaprov som gick värdelöst. Det vill säga; det blir nog inte mer än VG
-Matte då vi fick tillbaka matteprovet vi gjorde förra veckan. Emmy fick godkänt :D Sen började vi även på Polynomer (som för övrigt heter ett polynom, men jag tycker en polynom låter bättre). Jag ska skriva en mattebok som räknar som jag, så jag har rätt hela tiden. Det kommer bli ett uppsving för matematiken. Jag förtjänar en plats på stjärnhimlen!
-Självstudie på historian. Jag och Sofi satt i A206.. Gick väl sådär för mig, skrev väl något ord i alla fall.
-Lunch med Mac, Nikk och Fidde. Mac sa att de skulle käka 11.55 så jag väntade tills dess. Men det visade sig att de käkat vid 11 för de hade någon lektion inställd eller nått. De hade ringt men jag hade totalmissat det. Hur som helst så var det pannkakor idag så de kunde offra sig till att äta en andra lunch xD Efter det unnade jag mig en kaka som belöning för G på matteprovet xD
-Håltimme innan franskan. Besök hos SYO:n hanns med. Har tagit bort etik och livsfrågor för att det krockade med franska 5. Frågade även om jag kan hoppa av mina utökade kurser när jag vill. Svaret är ja. Funderar på att dissa samhällen då. Men då missar man kul tid med Johanna och Sofi. Jaja, tåls att tänka på.
-Franska... Först jobba med projektet som jag och Nikk jobbar tillsammans på. Vi hittade lite fakta i alla fall. Sen bidde det att läsa i boken.

Jönköping efter skolan. Hade hittat asigt snygga kuddar som jag kan ha i sängen tillsammans med Union Jack kudden och mitt dödligt snygga lila överkast. Hade Coop Forum kvar dessa kuddar? NÄ! Och om de hade det så hade de gömt dem riktigt bra.

Har gjort engelskaläxan.. Skrivit i alla fall.. Inte läst. Får se om jag läser lite efter Glee sen xP

Peace out!

3 kommentarer:

Vince sa...

OH NO YOU WON'T oO

Om jag MÅSTE läsa samhäll, SKA du också göra det.
Dessutom är det ingen annan som skrattar när Sanna säger att hon missbrukar eller ska få sparken Q_Q

SAMHÄLL B IS THEE SUBJECT!
Och Sanna är den ultimata läraren, tänk vad du skulle sakna henne XD

Emmy sa...

Hmmm.. Funderar på att kanske stanna BARA för din och Sofis skull. Seriöst, ni skulle inte klara er utan mig xD

Oh ja, skulle sakna Sanna något så enormt mycket....NOOOOT!

Vince sa...

GOOD, I TAKE THAT AS A PROMISE XD