fredag 13 november 2009

I think I killed a duck...

We love fredagar, don't we..? Dagen har spenderats i skolan (no chock there) där större delen av samtalen hölls på engelska och innehöll ordet HAHAHA! Om det nu räknas som ett ord... Engelskan var sjukt bra, role plays. Jag höll på att dö av skratt, vår grupp är extremt seriöst 0.0 Tror du mig inte? Det skulle inte jag heller gjort :P
Svenska, där världens bästa kupp var planerad. Prata engelska hela lektionen, men det sket sig i och med att NÅGON fick en fråga av Bengt och svarade på svenska... dåligt tycker jag x) Sen skulle vi läsa en text. Jag, Johanna, Sofi och Rebecca valde Lystriate (stavning?). Visade sig att ord som "slyna" och "fan" var vanliga redan på antiken. Hur som helst så blev det kanske ett och annat skratt där också. Som sagt, we love fredagar <3

Dagens:
Ljuspunkt: SPA08 till London verkar inte helt omöjligt...
Språk: Do I really need to answer that question?
Kompromiss: Word test i engelska nästa vecka, 25-52 ord. Emmy säger: Jag kan nog bara komma upp till 15, det är ingen svår bok. Jenny säger: Välj 15 ord och lär dig dem två gånger då. Sånt tycker vi om (y)
Lärande: Do not, I repeat, NOT, throw french loafs on ducks.. Just don't, okay?

Imorgon blir det Ullared =D


Pusshej <3

3 kommentarer:

Vince sa...

NÅGON, var inte beredd att få den allra första frågan XD

Vi är la alltid seriösa? Vad annars? ^^

Emmy sa...

NÅGON blir kanske förlåten för den här gången. Det är fredag nästa vecka igen, då kanvi göra ett nytt försök xD

O ja. Oerhört seriösa, det går nog inte vara mer seriösa än vad vi är ^^

Vince sa...

NÅGON uppskattar det och är taggad på jävelskap nästa fredag istället XD

Seriösa, absolut! HELA DAGEN, VARJE DAG! ^^