måndag 9 november 2009

OMFG!

Sitter och smygkollar lite på Ryanairs hemsida. Göteborg-London avresa 5 april kostar 59 kr per person 0.0 Seriöst! Man blir riktigt taggad på att åka över påsklovet! Det tar en timme att flyga dit... Det är nästan bud på att åka... Who's with me?

Hade en askonstig dröm. Slutstriden i HP7 ni vet. Ah, jag skulle vara med i den. Men jag, Harry, Ron och Hermione låste in oss på en toalett för massa dementorer kom. På toaletten var det en glasruta som vi kunde se ut igenom men de kunde inte se in. Och då vad vissa dementorer ungefär lika stora som en tre-åring, medan vissa var "normalstora". 0.0

Jobbade idag på samhällen :O Där ser du vad som händer när du är borta Johanna! Kommer få psykiska men för livet nu ju xP


Pusshej <3

6 kommentarer:

Vince sa...

I'M WITH YOU, I'M WITH YOU! oO

HAHAHAHAHA! Så hade jag också gjort om jag varit där XD


KORS I TAKET! oO
Det går utför. Jobba på lektionerna!? Vad är det för dumt påhitt?
Nej, nu är det jag som kommer tillbaka ögonabums.. Eller ja, på torsdag vill säga XD
HEH HEH HEH HEH

Lagom till matteprovet -_-'
SKITLIV!

Emmy sa...

Sofi också! Mot London!


Just det! Det är ditt fel! Alltihop!!
Torsdag...hmm..vad har vi för lektioner man kan strunta i att jobba på då? Historia, som i och för sig är kul, men ändå. Sen på fredag är det engelska och svenska, det kan ju bli kul :P

yeeey, matteprov -.-

Vince sa...

Good! London here we come!

Historia, jo iofs.. Dock kan jag inte påstå att de senaste lektionerna varit särskilt givande för min egen del ^^

TAGGA FREDAG! Jenny och Bengt, se upp XD

Emmy sa...

Historian är dock precis efter vår död... förlåt, jag menar matteprovet. Så man kommer nog inte jobba så mycket ändå x)

Men fredag är ändå bäst. Engelska OCH svenska.. kan det bli mycket bättre? Skulle inte tro det :P

Vince sa...

Fredagar äger XD

Och jo, du har en poäng där.. Det blir nog mycket dösnack, så att säga XD
*känner sig stolt över den* ^^

Emmy sa...

Haha xD Där fick du allt till den. Du har dina ljuspunkter ibland...