onsdag 27 januari 2010

You can see my heart beating...

Onsdag :)

Åkte 8.15 bussen upp och fick gå till Brinell medan snön vräkte ner. Såg ut som Yeti när jag kom fram (y). För att slå ihjäl timmen som var kvar innan matten så gick jag till öpnna datasalen. Där satt Fidde så jag gick och slog på honom med ett papper och tog datorn bredvid. Sen satt vi och skrev med varandra på Facebook. Oerhört nödvändigt. Har även börjat sälja mina grejer på Farmville.

Matte: Lite repetition. Känns som Yousef idiotförklarar oss ibland, fast det kanske bara är jag som tycker det :P "Tjoho, så har vi en andragradsekvation"

Samhäll: Redovisningar. Intressant att lyssna på :)

Lunch: Potatis, fisk och äcklig sås! Snack om bland annat religion.. Sofi sa något kul; men kommer inte ihåg vad 0.0

Naturkunskap: Expriment med vatten. Spännande. Gasoltuber (eller,vad heter de??) användes och några (nämner inga namn, men det var INTE jag) glömde stänga av dem efter vi lekt klart. Så luften började försvinna från klassrummet och när man kom ut i korridoren efter lektionen svartnade det för mina ögon en kort sekund. Inte trevligt.

Sen fick man vänta ett tag, så snackade lite med Sandra, som valde att inte börja tidigare med sin spanska. Men hon pratade i alla fall lite spanska med mig och jag kunde (nästan) svara =) Sen kom Bengt och störde också, fastän han hade lektion :P

Bussen var typ 10 minuter sen. Återigen kunde likheter mellan mig och Yeti dras då man fick stå 10 minuter i snöstorm.

När man kom till Forserum gick Elin och jag till Konsum och köpte kakor, sen bar det av till Lägenheten och Varm choklad med vispgrädde fixades. Detta avnjöts sedan tillsammans med kakorna :)

För övrigt är jag förvirrad!

Hejsvejs!

Inga kommentarer: