onsdag 20 januari 2010

All the right moves

Faktumet att The Ketchup Song just nu spelas på VH1 gör min dag xD

Onsdag idag. Helt okej dag.
Började med sovmorgon, beslutade mig för att åka upp med 8.15 bussen. Visade sig att även Niklas åkte med :) Väl i Nässjö blev det promenad från Nässjö Kampsport till Brinell. Nikke fick den underbara idéen att vi skulle gå i en igensnöad trappa. Fösta trappan gick helt okej, sen kom det en till. Jag var nästan uppe när jag tappade fästet och ramlade. Jag gled ner och krockade nästan med en bunt människor som gick bakom oss (Ängabor, så om jag skadat dem hade det inte varit något viktigt som skadats) Jag skrek "JAG HATAR SNÖ" innan jag märkte folket bakom. Då sa jag "Hej" sådär klämkäckt xD Samtidigt stod Nikke och småskrattade, för han hade ju kommit upp utan problem. Men det var bara att ta nya tag. Så jag tog några steg och bad (eller röt, beror på hur man ser det) Nikke att ta min hand så jag kunde få lite hjälp. Till slut kom jag upp.

I skolan hände inte så mycket. Vi hade matte. Jag gillar den nya matteläraren, han förklarade ett tal så jag fattade (lite) xD
Sen hade vi historia också. Säger bara en enda sak: Bad Genocide kommer bli årets sommarplåga och mitt stora genombrott xD

Efter historian slutade jag :) Men det var NÅGRA som tvingade mig att stanna kvar och äta av den goda (???) maten. När jag sen kom ner till stan och var vid hörnet vid Telia butiken så såg jag att mitt tåg precis lämnade stationen. Jippie, så jag fick vänta typ en halvtimme på nästa tåg.

På tåget fick jag sällskap av Jossan. Trevligt att ha någon att snacka med :) Längesen man pratade med henne också, man brukar bara se henne i korridoren.

Väl i Forserum så behövde man inte gå hem heller, utan fick skjuts av granne :D Nice.

Peace out!

Inga kommentarer: