söndag 10 januari 2010

Det är inte problemet som är problemet. Problemet är din attityd till problemet

Imorgon börjar skolan. Det ska nästan bli skönt, jag tycker inte om att vara sysslolös under en för lång tid. Sen ska det bli kul att träffa klassen igen. Det finns ju en hel del sköna människor i den bunten.
Samhäll imorgon, och vi ska jobba med arbetet som jag har glömt bort vad det handlar om och vilka jag jobbar med. Men Sofi och Johanna känns bekant så det kanske är dem..? Who knows.

Imorgon blir man 18 också. Stort. Man får typ göra allt förutom att köpa på systemet. Men å andra sidan så har de ju faktiskt cider på Willys också :P Emil och jag snackade om att gå ut nu i helgen, vi får se vad som händer. Funderar även på en piercing i naveln, men jag vet inte.

Imorgon blir det även fika med Elin, Mac och Nikk efter skolan :D

Droglåtar just nu:
Funhouse- P!nk
All the right moves- Onerepublic
Russian roulette- Rihanna
Tik Tok- Ke§ha



Tack för att du inte har suddat bort mig ur ditt liv helt och hållet utan fortfarande refererar till saker jag sagt. Du ska veta att jag tänker på dig ofta. "Att glömma dig är som att glömma texten till Cancer.." Jag håller med. Men för att dra paralleller till en annan av våra favoritlåtar: It's too late to apologize...


Peace out!

Inga kommentarer: