fredag 29 januari 2010

Sitting on the dock of the bay

Fredag; el studiedago :) Mucho bien!

Större delen dagen har spenderats i soffan under mitt underbara duntäcke, med antingen datorn eller tv:n på samtidigt som jag har förbannat min förkylning.

Innan ringde Marina Skjöld från skolan och frågade om jag kunde vara "mentor" för en människa som ska komma och titta på SP på måndag. Visst visst, sa jag. Det ska säkert bli trevligt :)

Imorgon bär det av till Falkenberg/Ullared. Kollade hur mycket pengar jag egentligen har på kortet och det visade sig vara ca 5800 kronor. Inte fy skam. Men jag ska inte köpa mer än vad jag behöver i Ullared för det (haha, visst! Det lyckas jag säkert med xD)

JAG VILL GÅ PÅ BIO! xD

För övrigt har mina tankar endast kretsat runt en enda person idag... och jag vet inte riktigt om jag gillar det eller inte..

So long suckers!

Inga kommentarer: