torsdag 28 januari 2010

I hate days like this

Nu kan jag inte förneka det längre... Jag är sjuk. Fryser som en galning, huvudet värker och halsen är så där härligt irriterande. Mamma tror att jag har lite feber och jag tror att jag kan ha haft det hela dagen då i och med att jag verkligen har fryst jättemycket. Hur som helst så ligger jag nu nerbäddad i sängen och är uttråkad.

Torsdag idag och sista dagen innan helgen i och med att det är studiedag imorgon.

Tyska: Hände inte så mycket, men ´jag är ju supertaggad på tyskan nu så allt är kul :P

Engelska: Continued with the work about our authors. I decided to read "Wuthering Heights", I hope that it is as romantic as I hope for. We also talked grades and I feel that I need to fight for my MVG, I can't accept any other grade. And at the moment I suck! Why do I write this in English? I bet that the text is filled with mistakes.

Lunch: Pasta och kycklingsås, som är bland det godaste de serverar på Brinell :)Sedan satt jag, Johanna och Sofi vid trädet och kom på smarta idéer (som vanligt)

Samhäll: Redovisningarna fortsatte

Franska: Ville bara hem!

Orkar verkligen inte skriva mer..

So long suckers!

Inga kommentarer: