tisdag 19 januari 2010

What a difference a day makes

Jag är trött. Somnade sent igår (i min värld är sent typ vid 23).

SPA08 har börjat med Naturkunskap. Så hemskt är det inte, fast jag fattar inte så mycket men på något sätt är det kul ändå :)

Imorgon är det första mötet med nya matteläraren. Jag har aldrig sett fram emot en mattelektion så här mycket (ryktas nämligen om att han är snygg, då överlever man nog lektionen på fredageftermiddagar :P)

Vår historia/samhällsredovisning kommer vara bäst om "Bad Genocide" blir som den ska x) Börjar känna mig taggad för att köra den.

Jag har valt bort matte C :D Bra Emmy, först väljer du spanska steg 1, sen velar du fram och tillbaka för att ma C är krav för Statsvetenskap. Sen går du med tunga steg och tar bort spanskan och lägger till matte C, klagar på det några månader innan du hittar utbildningar som inte behöver ma C. Funderar, går till Annica, tar bort matte C och väljer Pedagogiskt ledarskap istället. KANON! Varför valde du inte spanska steg 1 nu då? Jo, för jag är inte på nytt språk-humör just nu. Dessutom kör jag lite självstudier på spanskan nu, fast det går sådär xD

Nu tror jag att jag ska sova.

God natt :D

Inga kommentarer: