måndag 4 januari 2010

*muttermutter*

Var i den stora staden Nässjö idag då. Från kl 12.40-17.00 är lite för lång tid att spendera på stan. Jag menar, det finns då inte mycket att göra där. Hur som helst så blev det en liten titt i affärer, latte och fralla på Thimons, spaning på en rosa iPod till 18-årsdan, godisshoppning på Hemmakväll och ett fiasko. Fiaskot är mitt hår. Behövde ju verkligen klippa mig så jag gick till stället i Hotellets källare, för de var bra där. Hur som helst så var Jannike ledig så jag kunde inte klippa mig där *snyft*. Så Emmy muttrade lite ord medan hon gick upp mot torget. Sen kom hon på att det bästa med denna skitstad är att de har enormt många frisörer och typ alla har drop-in. Så jag gick ett varv innan jag bestämde mig för den lila salongen mitt emot Swedbank. Mitt hår är nu mer kort och snéklippt... Funderade först på att slå en pling till Sofi, låta helt förstörd och fråga om hennes mamma hade drop-in. Men sen kom jag på att jag inte hade lust att traska upp till Målen så det belv att gå till nyss nämnda snéklippningsställe istället :P


Sorgens dag är här förresten. Var på Hemmakväll och köpte godis som jag saknat mest under förra året. Ferarribilar, hallonlakrisskallar och geisha bland annat... och jag tror att jag inte gillar ferarribilar så mycket längre.. *snyft* mitt absoluta favoritgodis innan är inte så supergott nu! Dilemma!!!!


Peace out!

Inga kommentarer: