måndag 4 januari 2010

I'm in love

Såg på The dark knight igår. Så grymt bra!
Heath Ledger som Jokern och han förtjänade verkligen Oscarn han fick postumt för den rollen! Så awesome, riktigt creepy och galen! Underbart skådespelande!
En annan bra sak med filmen var Gary Oldman som spelade Jim Gordon. I <3 Gary Oldman på grund av en enda sak. Han spelar Sirius Black som (tillsammans med Fred & George, Snape och några till) är min favoritkaraktär i Harry Potter serien.
Vad jag vill komma fram till är att The dark knight bör ses, ganska mycket endast för Heath Ledgers skull. Men själva filmen var helt okej den med :P

Funderar på om jag ska pierca mig när jag fyller 18. Har ju velat pierca mig i naveln sen jag var typ 12 och nu får jag äntligen göra det. En tatuering vore också lite coolt, men har nästan lovat mig själv att endast tatuera mig om någon närastående typ dör eller nått.


Peace out!

Inga kommentarer: