fredag 22 januari 2010

Genomskinligt grå, vore jag, utan dina andetag

Jag har idéer till två Facebookgrupper:
1. "Vi som vill ta över världen" (eventuellt "Vi som vill ta över världen, göra svenska till världstäckande språk och införa mysdiktatur" men det kanske är lite långt..?)
2. "Vi som tycker att Sofi Trohlin ska skaffa Facebook NU!"

Underbart bra grupper tycker jag :)

Sitter och knåpar på "Bad Genocide", för att få den ÄNNU bättre. Har ändrat en rad i refrängen. Skulle kunna lägga upp den här, men för fem sekunder sen bestämde jag mig för att den ska vara hemlig för offentligheten fram till 2/2 och redovisningen.

Glödlampa är ett kul ord... Börjar nog bli lite trött dessutom.


Det är nästan att man ska spela in "Bad Genocide" och lägga ut den så den blir till allmän beskådan och att minnet finns kvar ^^

Peace out! (nu börjar den blir tjötig också, får kanske komma på något nytt)

Inga kommentarer: