tisdag 5 januari 2010

Vroooooooooooooooooooooooooooooom

Tjolahopp världen!

Klockan är ungefär 23.08 och det är tisdagen den 5/1 2010. Jag har ingenting för mig och försöker därför flumma lite på egen hand. Går sådär, men Nikke svarar inte på min flumattack på Skype. Kan bero på för att jag skrev PUH BJÖRN, MIN NALLE PUH BJÖRN. Men ändå... 0.0

Idag har Karin varit här. Alldeles för sällan man träffar henne. Linköping ligger inte så långt bort så man kan ju tycka att vi borde träffas oftare. Hur som helst åkte vi pulka och just nu har jag ont i min bak. Dumma knölar i backen.

För övrigt skriker min mattebok efter uppmärksamhet. Hela lovet har den legat på mitt skrivbord helt orörd. Nu börjar det kanske bli dags att slänga ett öga i den. Men idag orkar jag inte, imorgon är det en röd dag så då måste jag vänta till torsdag och då kanske jag inte lust och sen är det helg och vem räknar matte på helgen? xD

Peace out!

Inga kommentarer: