söndag 3 januari 2010

Mitt hjärta slår... fast det kanske bara är bra..?

(Damn vad aktiv man är i bloggen nu då xD)

Idag var syster med sambo, barn och bonusbarn här. Måste säga att Elin troligtvis är den sötaste 6 åringen som finns. Så grymt söt och kramgo. Vi satt uppe på mitt rum och målade och pysslade. Me like. Sånt kan man knappt göra när man är ensam ju :P

Imorgon bär det av till den stora staden Nässjö. Måste ju se om skiten står kvar och sen är ju faktiskt mitt hår i akut behov av en klippning. Man kan inte bli 18 med slitna hårtoppar x) Är nästan lite taggad på en kaffe latte caramel på Thimons, men sitta där ensam känns lite emotionellt. Kanske ringer någon av tjejerna..? Vi får se helt enkelt.

8 dagar kvar, sen ska jag gå och köpa cigg bara för att jag FÅR! Eller möjligtvis köpa snus till pappa, för ingen kommer använda cigaretterna ändå :P

Om en halvtimme ska jag se på The dark knight också. Ser fram emot det :) Heath Ledger <3


Pace out!

1 kommentar:

Vince sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.