fredag 2 april 2010

Lång fredag ^^

Idag är det första dagen på PÅSKLOVET!

Gårdagen, som var torsdagen innan påsklovet, spenderades såklart i skolan.
På tyskan var det massa grammatiktjöt i en timme innan det blev info om Rostock ^^ Ich bin taggad!
Klassråd då man först blev påhoppad av Jenny om man verkligen skickat föregående klassrådsprotokoll. Jag sköter mig ju, så det hade jag gjort. Dock hade vår kära klassföreståndare slarvat bort det så jag fick gå till Öppna datasalen och skriva ut det. Efter att ha varit stressad och förbannat datorerna i fem minuter så kunde jag återvända till klassen... Kommer dock inte ihåg vad som hände på klassrådet ^^ Däremot så kan jag säga att det är ordning i SPA08 igen; Stina är tillbaka :)
När klassrådet var slut så blev det engelska i 30 minuter. Genomgång av NP-writing grejen. Trevligt, trevligt.
Lunch där det bjöds på...Trumvirvel tack! *drrrrrrrrr* KYCKLING OCH POTATISGRATÄNG/STEKT POTATIS! Damdaaam! Behöver jag säga att det var mums?
Samhäll, då vi diskuterade kärnvapen, facket och spelade ett förhandlingsspel. Det var inte, jag repeterar, INTE kul! Mest för att två stycken (nämner inga namn!) gaddade ihop sig mot mig... Jaja, jag fick i alla fall ett halvår utomlands ^^
Franska då det var dags för redovisning... Jaaa... Det gick ju...bra..?

Just nu kollar jag på Hannah Montana, dock så är det slut nu :/ Väntar även på att Elin ska ringa, hon gjorde det innan och frågade om jag ville hänga med till Jönköping då det skulle vara någon demonstration/manifestation för att läkaren som gav Michael Jackson den sista sprutan ska åtalas. Elin ville inte åka in själv så jag är vänlig och hänger med.
Har även bakat chocolate chip cookies idag.. Blev goda, men lite halvt misslyckade ^^

XOXO

Inga kommentarer: