fredag 9 april 2010

Run little horsies, RUN!

Fredag... Typ sista dagen på lovet i och med att helgen knappt räknas som lov ^^

I onsdags var Elin här, vi kollade på A walk to remember. Jag grät knappt medan Elin grät floder. Jag har nog sett den några gånger för mycket ^^
Efter det så satt vi och kollade igenom skolkatalogen noggrannt och kommenterade något i varje klass, allt i från snygga killar till personer vi stör oss på.. Lovely. Efter en måltid bestående av falukorv och makaroner så cyklade vi fram till Forserum för att möta upp med pojkarna vid Lillsjön. Där stannade vi dock inte allt för länge, utan vi cyklade iväg. Elin tog täten med Mac på sin pakethållare medan Nikke, som kidnappade min cykel, hamnade på efterkälken för att jag var helt övertygad om att jag skulle dö i varenda nerförsbacke/kurva då Nikke skjutsade mig. Efter att ha dumpat av Elins cykel hos henne så gick vi omkring i samhället tills vi hamnade i lekparken vid "Negerbyn" (Forserumska.. Försök ens inte förstå, Nässjöbor/ galna västeråsare från Uppsala) Efter att ha jagat en boll och massa annat så bar det av hemåt..

Igår, torsdag, så hände lagom mycket i mitt liv. Men drog i alla fall igenom ett par kapitel av Arn. I <3 that bok :) Folk tjötar om att den är kass men jag tycker inte det.. Visst så skriver Jan Guillou på ett konstigt sätt (och så har han ett efternamn som knappt går att stava xD) men jag gillar den..
Kvällen spenderades i min ensamhet då m&p försvann till Jönköping för att gå på hockey. HV ÄR I FINAAAAL :D Satt även och klinkade på pianot en hel del ^^

Idag så har man fortsätt och läst Arn och har nu bara två kapitel kvar :) Sen så såg jag en sjukt skön film, Get Smart :D Lovely! Fick även beskedet om att det inte blir Ullared imorgon, då syster är sjuk. Hon gav dock förslaget om att åka om två veckor.. MEN, sa jag då, då är ju inte jag hemmma. Så det blir troligtvis att vi åker på söndag om två veckor. Eventuellt skulle Anna med då, så då blir det jag, mamma och systrarna.. Kanske drar med mig Elin också så att man är i lite vettigt sällskap...

För övrigt har jag kommit på att jag kommer faila totalt på mattenationella.. Kollade på läxan Yousef gav oss, och jag dog.. totalmycket..

Så, nu har jag ingen aning om vad jag ska göra med mitt liv denna helg. Inget Ullared och inget folk då pöjkarna är på något fjantigt träningsläger med fotbollen och Elin är upptagen på annat håll.. Yeeeheey! Sucks to be me..

På tal om sucks to be me/you så har jag börjat säga det ungefär hela tiden.. Och det funkar inte att säga vissa grejer till personer som inte fattar var ifrån det kommer ^^


Sen har jag skrivtorka just nu.. Vill verkligen skriva något, men kommer inte på någonting att skriva.. Ingen story som poppar upp.. Jag kan ens inte skriva på mina pågående projekt. Ens inte Titanic-projektet som har haft sitt slut klart i snart 98 år! Det är irriterande...

XOXO

Inga kommentarer: