måndag 26 april 2010

Nothing is as good as....ME xD

Måndagen började ju kalasbra när man 10.07 väcktes av ett sms från Johanna... Tanken "FAN!" For genom huvudet och det blev stressigt.. 10.30 var jag i Forserum och fick vänta på en ersättningsbuss som inte kunde vara vänlig och stanna i Norrboda. Syster kunde dock skjutsa upp mig till Brinell från stan så jag hann äta innan historian. Dagens frukost var läskig potatis, pannbiff och massa morötter!

På Historian fick vi tillbaka proven. Full pott! BOOOYAAAH! Jag börjar känna lukten av ett MVG i slutbetyg ^^ Sen introducerades det nästa, och sista, området. Slaveri och slavhandel ;) Spännande, spännande.

Sen var det franska, där vi bland annat övade på NP hör.. Krånglisch!

Väl hemma så satt jag och åt massa godis och blev lite ledsen när min choklad tog slut :(

Sen nu ikväll har jag, mamma och pappa varit i Nässjö hos Ida och Jonas då det var Jonas födelsedag.. Mmmm, prinsesstårta ;) Visade sig att Jonas tågluffat och jag fick låna en bok som heter " Europe by train"

Just nu kollar jag lite på Walk the line dessutom :D Lovely ^^

Imorgon är det tisdag och jag ska INTE försova mig xD


XOXO

Inga kommentarer: