onsdag 14 april 2010

I'm doomed!

Satt och räknade matte igår... Hehe, hello IG säger jag bara! Jag kan en enda sak och det är andragradsekvationer.. Yeey! För övrigt kan randvinkeln gå och ta sig någonstans.. Det kommer bli en höjdare att lämna in det där till Yousef sen..

Hur som helst så tog jag en liten pluggpaus igår innan jag började, jag var ju tvungen att gå in på facebook och bekräfta Sofis vänförfrågan (som jag misstänkte att hon skickat, annars hade jag blivit VÄLDIGT besviken xD) och sen var jag tvungen att kolla vilket elevhem jag tillhör så jag vet hur jag ska planera mina kläder till 30/4, jag blev Gryffindor vilket betyder rött och guld... Kan klara det ^^

Sen efter att ha fått panik på matten och läst igenom sidorna till historia-provet så blev det New Moon.. Underbar! Jag totalgrät, vet dock inte varför. Och även om man vet att det ska vara Bella och Edward så sitter man nästan och hoppas på att det blir Bella och Jacob ^^ Superbra skådisar till dessa tre roller.. Mums ^^

Nu ska jag snart sätta mig på min räjsercykel och trampa fram till Forserum så jag kan ta tåget upp till Nässjö där matte och historia väntar. Sen blir det tandis och sen navel :)

XOXO

Inga kommentarer: