måndag 5 april 2010

En annan dag

Idag är dagen då man ska göra allt som man säger att man ska göra "en annan dag" då det faktiskt är annandag påsk idag ^^

När skrev jag senast? I fredags va? Okej, då drar vi igenom vad som hände i lördags.

I lördags kom syskon hit. Yeeeheey! JAg förstår inte varför jag är den som blir mobbad för! Hur som helst så var vi allt som allt 10 personer, då syskon hade med sig pojk-/flickvänner och så var ju Robin med såklart ^^
Sen blev det mat, mat, mat.. Det var nästan lite för gott ^^ Mitt under maten fick jag ett sms av Marcus att Folket kunde vara hos honom på kvällen, så runt 18 försvann jag upp på mitt rum för iordningfix innan jag gick ner och åt glass med mina kära syskon ^^
Efter en snabb framcykling på min räjsercykel så spenderades kvällen med att kolla på Harry Potter och fången från Azkaban, Knappnytt, Youtube och massa drygning ^^ För övrig så är Knappnytt om snökaoset jätteskojigt, vi (läs: jag och Elin) garvade
så vi (läs: åtminstone jag) fick ont i magen ^^

Igår var det Påskdagen. Spenderade den med att räkna ut att det var ungefär 1987 år sedan som Jesus dog/återuppstod (fast egentligen räknae jag ut det i torsdags när jag cyklade hem ^^) och satt även och läste i min bibel.
I <3 1 Kor 13:8

Kollade även på Harry Potter och hemligheternas kammare.. "Why spiders? Why can't it be ´follow the butterflies´?" How can you not love Ronald Weasley ^^

Idag liksom igår har jag även ägnat mig åt Arn ^^ Bra bok, men den tar så himla lång tid att läsa! Nu är han i Danmark och har träffat sin häst i alla fall ^^

På lördag blir det kanske Ullared :D

XOXO

Inga kommentarer: