måndag 12 april 2010

gbkj

Rubriken är ett resultat efter att jag slått huvudet i tangentbordet ^^

MÅNDAG :D

Började med att jag vaknade 05.22 av att mobilen ville ha mat.. Kravlade mig upp ur sängen och stoppade i laddaren, efter denna lilla morgon utflykt så återvände jag till sängen då jag inte behövde gå upp förän 06.40...
8.15 tog jag bussen upp till Nässjö, då det var sovmorgon. Hade kunnat ta tåget 8.53 också, men i och med att jag visste att Elin har sovmorgon och där med sitter i mediateket så åkte jag upp 8.15.. När jag kom till Brinell så hittade jag Elin och fick inget svar när jag ringde. Hur som helst så bar jag då av till biblioteket för att spana in de engelskspråkiga böckerna, fastnade i Tim Burton boken och tjoff så var den utläst. 9.10 så gick jag till skåpen för att jag visste att Marcus, Niklas och Fidde skulle gå förbi då de hade engelska i A200-någonting.. Efter några minuter så hörde jag ett högt asgarv och där med visste man att de tre var på väg ^^ Hängde med pöjkarna ner till C-huset då jag behövde snacka med Annica, men hon var inte där *evileye*
Vid the A-hus comeback så slutade tyskarna ungefär när jag kom så då fick man sällskap ^^ Efter ytterligare några minuter så kom Johanna också. Sofi och Johanna ville ha kaffe, så det blev en tripp ner till Ina's innan Naturkunskapen.

Naturkunskap... Detta underbart fascinerade ämne... Jag fattade INGENTING av vad vi gick igenom.. Grus grus är dock the shizzle ^^
Efter naturen så var det lunch... Korv stroganoff med snack om harklingar, snörvel, tjockisar och säkert något annat livsavgörande..
Nästa lektion på schemat var historia, där vi hade seminariediskussion.. Det dröjde ända till fråga 8 innan religion kom på tal och ett mindre världskrig bröt ut med Petter mot Becca, Becka och Jessica.. Dock så sa jag någonting under "kriget" (herregud, var fick jag luft ifrån????)... Hur som helst så ska det bli sköj med religion i trean xD
På historian var det även någon som harklade sig eller snörvlade eller något sånt... Fick ögonkontakt med Sofi (då vi satt mittemot varandra) och var extremt nära att börja asgarva, men genom att titta ner i bänken löste det sig snabbt ^^
Sista lektionen för dagen var franska. Mac redovisade och sen gjorde vi något annat och något mer... Seg lektion och jag blev trött.

Bussresa hem, där Elin var med :D Hon tyckte att hon lika gärna kunde ta 14.30 bussen som 13.17 bussen hem.. Agree! Sen blev det att sätta sig på räjsercykeln och cykla hem... och nu sitter jag här! Lovely! Ikväll blir det historiaplugg, ryskaplugg, samhällsplugg och matteplugg... Frestande?? Inte det minsta!
Vi kom på innan att SPA08 har minst ett prov i veckan fram till första veckan i juni, med NP inräknat då.. Härligt avslut på tvåan (y)

Nu ska jag se om jag kan ta och fixa lite ny musik till min iPod :)

See ya!
XOXO

Inga kommentarer: