söndag 11 april 2010

It's a party in Sweden's pants and you're invited

Här sitter jag och diggar till lite musik, just nu Party in the U.S.A med Mileeey :D Glad låt!

Idag är det söndag och imorgon börjar skolan igen.. Dock tycker jag att det ska bli kul, veckan efter det fahre ich nach Deutchland och det ska bli sköj ^^ Hittade två euro och 74 cent i en gammal plånbok innan.. Om jag inte minns fel så har de legat där sen jag var i Finland 2004 xD

Hur som helst så igår kväll ungefär kl 23 så beslutade jag mig för att börja skriva på min självbiografi.. Bara det låter ju deppigt, 18 år och skriver på sin självbiografi. Jag har kanske inte upplevt mer än någon annan i min ålder, men jag vill i alla fall ha saker och ting nerskrivet så att jag kommer ihåg hur dåligt jag har mått och att jag aldrig vill tillbaka dit.. På något sätt hoppas jag att kunna hjälpa människor genom att använda mina erfarenheter...

Idag vaknade jag klockan 9 (ställde klockan då jag haft svårt att somna två nätter i rad och hoppades på att det skulle bli enklare att somna ikväll om jag vaknade tidigt).. En och en halv timme senare så vaknade jag av att mobilalarmet ringer en tredje gång och jag ger upp! Efter att ha läst ett kapitel i Arn så blev det frukost, då var klockan 11... Så operation "Gå upp tidigt för att kunna somna på kvällen" misslyckades. Efter frukosten så läste jag det sista kapitlet i Arn, seriöst så kom nog den boken med på topp 15 över bästa böckerna jag läst.. Riktigt bra! Efter att pluggat historia och ryska en stund så blev det Facebook där far min skickade ett meddelande där han frågade om jag ville övningsköra. Ett äpple senare så bar det av i bilen. Övade start i backe, riktigt skojigt ^^ Dragläget är min bästa kompis xD Sen blev det en sväng ut mot Fredriksdal och Malmbäck. Allt som allt blev det en tur på nästan två timmar och nu ytterligare två timmar senare så sitter jag här igen och väntar på bättre tider... Funderar dock på att ringa Elin och snacka bort en stund x)

Skola imorgon, sa jag det?
Räknade ut innan att jag har 15 kronor i femtioöringar, det är nästan två chokladbollar ^^ Då behöver jag bara hitta 19 kronor till, så är fredagsfikat löst (om vi får VG eller högre på samhällen vill säga, annars behöver jag bara ha tre kr till xD)

XOXO

Inga kommentarer: