tisdag 13 april 2010

Ekorr'n satt i granen skulle skala...BARR!

Isbjörnarna är toppen på näringskedjan! De äter människor hela tiden ^^

Idag är det tisdag.. Häfigt värre ^^
Dagen började med att jag kom på kl 06.48, då jag satt i bilen i Forserum, att jag hade glömt busskortet hemma.. Ringde till pappa som skjutsade hem mig så att jag fick hämta det. Klockan 07.10 satt jag på bussen upp till Nässjö, bra jobbat pappsen!
Skolan började med ryska då det blev lite repetition inför provet.
Sedan var det samhällskunskap där vi kollade på en film med söta tecknade gubbar, gjorde en stencil och blev informerade om att arbetena var rättade. I och med att jag pratat med Sanna om nyss nämnda arbete på morgonen (då jag bland annat sa att vi var JÄTTENYFIKNA på betyget) så fick jag, Johanna och Sofi gå ut först. Betyget blev VG :D Yeeeey! Jag måste hitta 34 kronor till på fredag x)
Lunch där det idag serverades god fisk med god remuladsås och slibbig potatis..
På naturkunskapen så blev vi idiotförklarade ännu en gång, idag med hjälp av en barnvisa.. Say no more ^^
Idrotten var bara ett tidsfördriv, likaså tyskan.

Vi har även diskuterat Svenska Hollywoodfruar då det framkom att Päjvi Hacker hade bott i Västerås.. Jag gillar inte Päjvi för Päjvi beter sig som en 14-åring och pratar alltid om sig själv i tredje person ^^ Däremot kan man inte annat än älska Maria Montazami ^^

Nu ska jag plugga, måste göra klart matteläxan och läsa igenom historian några gånger till och ikväll blir det NEW MOON :D Äntligen!


Simma lungt, det kan komma en haj och äta upp dig xD

XOXO

Inga kommentarer: