måndag 19 april 2010

Ein Pferd ist gelb. Ist es glücklish? Nein..

Idag är det måndag och jag är inte i skolan. I och med att klassen har APU så är jag ledig ^^ Just nu sitter jag mest och tittar ondskefullt på resväskan, som om den kan bli liiiite större. Vi har några olika resväskor och en är svart och ganska lagom för någon som mig.. Trodde jag.. Det visar sig att denna väska endast är bra när man ska til t.ex Gran Canaria då handdukar och lakan osv är i mammas och pappas väska, men inte när man ska till Tyskland och ska ha med sig allt i en och samma väska. Sen så har vi den STORA lila väskan som känns alldeles för stor för lilla mig i fyra dagar.. Detta måste lösas på något sätt!

Nu ska jag i alla fall fram till Forserum och säga hej då till Elin som är sjuk :/

XOXO

Inga kommentarer: