onsdag 14 april 2010

Fail...

Onsdagen, som jag döpt till Day of pain, blev ett misslyckande.
Att laga hålet hos tandläkaren gjorde inte ont och hålet i naveln gjorde knappt ont heller..´

Hur som helst så har dagen varit bra ^^ På tåget fick jag sällskap av Emelie och Niklas (Nikke var en överraskning, men hans matte diskret hade varit inställd eller nått ^^) Sen i skolan så blev det matte, fattade vad vi gjorde ^^ Historiaprov och mat på det ^^ Efter skolan och tandis gick jag såklart ner på stan och runt 14.30 så ringde Elin till mig. Då var jag på Netto och köpte en drickyougurt då jag ansåg att Elin skulle kötta mig om jag inte åt något (försök dricka en drickyougurt med halva munnen bedövad, man känner sig riktigt dum ^^). Hur som helst så ringde hon och frågade var jag var.. Sen kom hon och Sebastian och hämtade mig i Sebastians vinröda lilla Mazda ^^ Askul, han körde riktigt bra (det är klart, annars hade han ju inte fått körkort xD)
Efter naveln så gick Elin och jag till Elsies där Elin köpte två biskvier och sen blev det bussen hem. När jag och mamma stod ute sen för att vänta på pappa så stod Emil med oss istället för att gå hem ^^ Det var skoj faktiskt... Orka förklara allt xD

Nu sitter jag här och borde fortsätta plugga ryska, för att sedan göra franska och skriva av saker från engelskagrejen ^^
Imorgon är det torsdag, näst sista dagen innan en långhelg och sedan Rostock på tisdag ^^

XOXO

Inga kommentarer: