onsdag 28 april 2010

You make me smile :)

Onsdagen har varit kalas :D

Försov mig inte utan vaknade snällt vid klockan 7 :D
I skolan väntade matte.. Satt halva lektionen och hoppades på att randviklar var för typ VG, men näe det var G-nivå på det. Sofi sa senare: "Man kunde riktigt se hur förtvivlade ni blev" (ni, det är jag och Johanna det) Den andra halvan satt jag och Johanna med näsan i matteböckerna och konstaterade att vi är KÖRDA på fredagens prov :D
På historian mådde jag psykiskt dåligt efter att läst massa om trafficking.. Usch, fy och blä.. Hemskt! Jag förstår inte hur människor ens kan tänka tanken att ha sex med någon som har blivit frihetsberövad, misshandlad, inte har några rättigheter och troligtvis är långt ifrån sitt hemland där de anhöriga inte vet om hon lever eller inte.. FYYY PÅ ER SNUSKGUBBAR!!
Naturkunskapslektionen spenderades i skogen där jag, Sandra och Emma granskade omgivningen. Det var faktiskt kul :D Alf var lycklig där han gick omkring i sin gröna jacka x) Han kunde typ alla fåglars läten också xD
Slut för dagen och hemfärd i bussen tillsammans med Elin, Mac och Nikk.

Dagens groda: Elin till mig: "Var ska du av någonstans?" Jag kollade på Elin som om hon var dum i huvudet, då jag faktiskt skulle med henne hem x)

Till Elin där vi var hemma i två minuter innan vi stack fram och åt pizza xD Till Elin igen och vid 16.15 tiden så kom Fidde och hämtade oss och vi åkte till stationen, Jönköping nästa.
I Jönköping gick vi tre direkt till Atollen där det var dags för festligheter. Det var allsång på låtar så som "Domaren är mutad" och "Hv blå". Pauline var där och sjöng tre låtar, bland annat Sucker for love. Jonathan Fagerlund var där och sjöng... Han var lite (läs: mycket) bögig. Jag och Fidde tyckte det i alla fall, och då måste det vara så xD Efter ett par timmar av diverse underhållning i duggregn så kom äntligen Hv-spelarna och de möttes av ett härligt jubel från 30 000 pers :D Presentation av alla spelare och sen blev det en härlig allsång på "We are the champions" UNDERBART ÄR ORDET :D
Den bästa låten som framfördes var dock Capital Banks Supporters och deras HV-låt där raden: "ALLA SOM INTE DANSAR ÄR DJURGÅRDSFANS" fanns. LOVELY!

Nu när man kom hem fick man agera "äktenskapsmäklare" eller i alla fall "förhållandemäklare" en stund.. Men vad gör man inte för sina vänner..?

Imorgon är det starten för Nationella ^^ Engelska writing först. Känner att jag måste naila ett MVG på det här annars kan jag kyssa mitt MVG i betyg farväl... Ingen press eller så ^^

XOXO

Inga kommentarer: