söndag 7 mars 2010

What's the worst thing you can say, things are better if I stay. So long and goodnight, so long and goodnight.

Helgen har passerat. Pluggat en del både idag och igår.

Gårdagen började bra. Sommarmusik på Mix Megapol, då får man lite mer kraft till att städa rummet och plugga. Sen bakade jag en kladdkaka. Den blev så klart mums, I am the master of kladdkaka.
Sen kom det... Gick in på mychemicalromance.com för att se om något nytt hade hänt i MCR-världen. Det hade det... Bob Bryar har lämnat bandet. Emmy goes skrika rakt ut! Jag kände hur livet rasade. Inte Bob, inte världens underbaraste trummis.. *snyft* Sen ungefär tre minuter efter jag läst det så kom Mac, Nikk och Elin. Var väl inte på världens bästa humör de första 5 minuterna men sen ljusnade det lite. Det blev Andra Chansen där man än en gång förbannade svenska folket. Pernilla Wahlgren och Jessica Andersson var de som gick vidare till Globen.. Jessica var väl helt okej, men inte Pernilla Wahlgren. Jag tyckte ju att Pain of Salvation och Neo skulle gå vidare -.-
Resten av kvällen var soft.

Idag har man pluggat en halvtimme, kollat på King Kong och kollat på The Black Parade is Dead, kände att jag behövde MCR idag, av olika anledningar. Känner att jag har varit lagom happyface idag, men det är ju inte mitt problem att allt är så komplicerat hela tiden..

WHY BOB, WHY?

Inga kommentarer: