torsdag 25 mars 2010

Den enda skillnaden mellan mig och en galen människa är att jag inte är galen

Nu ger jag upp med att ha låttextdelar som rubrik på varenda blogginlägg ^^

Dagen har varit kalas :)
Engelskan var bäst då det bland annat skoluniformer och kill- och tjejskolor diskuterades. Jag anser att jag borde få dagens citat med:
"I don't think that individual schools are good. I mean, half the fun of being in school is to check out good-looking guys in the corridor"
Men det stämmer ju 0.0
Hålet och samhällen var också helt okej ^^
Franskan ledde till att vi steg fyror som var på lektionen (6 st av 11) bröt ihop då Carro berättade om hur hennes säng föll ihop när hon låg och sov ^^

Nu ska man snart ta och hoppa in i duschen för att sen antingen plugga lite mer NK eller kolla på Förhäxad.. Svårt val xD

Imorgon är det fredag och det betyder FREDAGSFIKA vid FIKUS (Y)


XOXO

Inga kommentarer: