fredag 12 mars 2010

Nånting händer, det är nått stort på gång...

Dagen har varit extremt skön :)

Fredagen började redan på morgonen (nooo waaaay!) då Elin, Marcus, jag och födelsedagsbarnet Fidde satt på vår vanliga bänk. Klockan 08.05 bröt Elin ihop på grund av något som Fidde sa.. Kommer dock inte ihåg exakt vad ^^
Sen var ryskan inställd så jag satt tillsammans med Mac och flummade runt på Omegle ^^ Love it.
Svenskan var helt okej. Konstaterade att Ebbe vad-han-nu-hette-i-efternamn hade stora problem och att Dante dömde människor på förhand xP
Engelskan var helt okej då vi diskuterade den underbara boken :)
Sen var det hål. Som vanligt spenderades fredagshålet vid Fikus med den snart obligatoriska fredagsfikan ^^ Dock blev det lunch där idag då det var äckelmat i skolan, men en kopp kaffe på det blev det i alla fall ^^ Vi konstaterade att vi börjar upptäcka ålderstecken, sen snackade vi barnprogram :) Åldrande barnrumpor, säger bara det ^^
Efter det underbara hålet (som gick fort idag ^^) blev det matte. JAG HATAR MATTE, det är allt jag har å säga.

Funderar på att engagera mig i Arn ^^

So long dudes xD

Inga kommentarer: