tisdag 23 mars 2010

Do you really wanna live forever

Tisdagen har varit seeeg :)

Ingen ryska (me likey)utan hade sovmorgon som spenderades i skolan. Jag och Marcus städade hans skåp, det tog hmmm... en halvtimme ^^ sen gick vi till mediateket och fick så småningom sällskap av Elin, Fidde, Sebastian och Nikke (även två teknikare, Nyberg och Moholm joinade oss) på något sätt kom jag och Mac in på Omegle och det blev alla åttas stora underhållning senare ^^
Samhäll: Tjöt om personligt brev och film med Felix Herngren. Bytta med guld eller varmkorv, vad väljer man?
KLF: Varför är jag med på dem när det bara tjötas APU?
Johanna tittar på mig och säger: Vart ska du vara någonstans?
Jag: TYSKLAND!

Lovely indeeed.
Dagen fortsatte med lunch som idag bestod av hyfsat god fisk och nästan ätbar potatis. En kopp kaffe på det (vi satt i Ina's idag :O OMG!) och sedan Naturkunskap...
Naturkunskap: Johanna, Sofi och Becca lämnade mig tidigt för att skriva på sin labbrapport *snyft* så jag fick sitta ALLDELES själv *snyft* försökte göra lite frågor på egen hand, men kom snart fram till att det var meningslöst då jag inte hade tillgång till någon Naturkunskap for dummies bok. Då blev det istället tjöt med Jossan, Becka och Jacob som satt bakom mig ^^ De verkade inte heller vara så supertaggade inför provet nästa vecka.
Idrott: Volleyboll, röda handleder och ett och annat skrattanfall. Lite dans på det så var lektionen komplett ^^
Tyska: Jag och Marika kom fram till att vi är körda på muntliga nationella (Y)

Under kvällen har man skickat iväg det vackra samhällsarbetet, pluggat på det underbara naturkunskapsprovet och funderat över sin framtid. Just nu är jag inne på att plugga till socionom eller nått.. Jag vill hjälpa människor!

XOXO

Inga kommentarer: