torsdag 4 mars 2010

Girls just wanna have fun

Sitter med svenskaboken i knät och konstaterar att jag inte bryr mig om Havdamal och funderar på om det inte vore roligare om boken var glittrig.

Dagen har varit meningsfull till tusen.

Tyska: Gjorde inte så mycket ^^ Typ lite Aufgaben
Engelska: Lyssnade på redovisningar och körde något spel om frågorna vi fixade förra veckan. Jag var totalsämst ^^
Lunch: Något konstigt med något som var misstänkt likt potatis men smakade usch och blä.
Samhäll: Vi gjorde något...i biblioteket om jag inte missminner mig.. och jag misstänker att det var något helt annat än vad vi skulle ha gjort
Franska: Anneli var inte där första halvtimmen så Mac, Nikk och jag satt och knåpade med relativa pronomen och käkade godis ^^ Lovely.

Innan franskan framkom det även att Petter och Nikke snackat på Skype och spelat något tillsammans någongång.. Tänk vad världen är liten ^^

Dagens kompis blir Marucs som lånade ut sina vantar till mig när jag skulle gå hem från Forserum (Y)

Nu har vi Paris och London, mamma och pappa köpte båda fast jag sa att vi bara behövde Paris.. Vore toppen med en Krakow också, undra om det finns överhuvudtaget.

XOXO

Inga kommentarer: