torsdag 11 mars 2010

Haven't you people heard of closing the god damn door...

Här sitter jag och kollar på Shakespeare in love <3 Romeo oh Romeo wherefor art thou Romeo.

Igår var det skola ^^ Matten var krånglig, historiaprovet var enkelt och naturkunskapen var kul ^^ Efter plugget så gick jag, Elin och Sebastian ner till stan för att fixa lite grejer. Först gick vi till Specsavers och hämtade mina nya galsögon, love them. Sen blev det Z-guld där Elin tog ett nytt hål i örat (utan att svimma ^^) och banken där jag fixade in resebidraget på mitt konto (det är därför man gillar att bo på landet, man får pengar för det ^^) Sebastian lämnade oss efter Z-guld för att gå till musikskolan ^^ Hur som helst så ringde Mac och Nikk vid 15.30 tiden och sa att de var på väg ner till stan, när de kommit ner så gick vi till Havanna och käkade pizza. Efter ett tag så bar det av till Brinell igen för att kolla på konserten som Johan Hall och vad-han-nu-heter-i-SPA07 anordnade ^^ Riktigt bra faktiskt. Det var ju inte bara Johan och den andre (Marcus tror jag att han heter) utan även Johans bror, Edvin, Sebastian, någon i tekniktrean och någon i naturtvåan var med. Edvin sjöng en låt, riktigt bra faktiskt :) Sen efter konserten gick vi ner till stationen och väntade där en timme innan tåget gick, sen sov jag hos Elin för pappa var inte superpigg på att hämta mig vid 21.30 i och med att han skulle upp runt klockan 5 idag ju.. Men det var trevligt ändå :D

Orka skriva mer ^^

So long suckers

Inga kommentarer: