onsdag 3 mars 2010

I was aiming for the sky, ended up flat on the ground

Sitter och myser med OneRepublic. Nästan lite kärlek på deras album Waking Up som har gått på repeat i ett par veckor nu tillsammans med Paramore ^^

Dagen har varit meningsfull. Först musiktilläggskonsert, sen en halvtimme historia och sen var det slut för dagen. Kom undan "onsdagsdealen" idag i och med att jag hade tid och passa nere på stan. Tack och lov för det då det serverades Chili Mai Thai idag, det är inte gott :S
Hur som helst så blev det stan och Specsavers. Nya brills är beställda :) Sen blev det Thimons där man fick vänta en kvart på att Latten skulle komma in. Skandal! Sen joinades jag av mina reskompisar till lika vanliga kompisar Johanna och Sofi (och Boris!) Meningen var att vi skulle fixa lite samhäll och planera lite Europa, men det blev bara ett av dem... Gissa vilket ^^ Efter att flickorna druckit kaffe så blev det stationen där vi hoppades på att få mer info om Interrail, men det kunde SJ-folket inte ge oss -.- Så vi stod och planerade i 20 minuter till. Sanna gick förbi och alla tre bara tystnade och följde henne med blicken.. När hon var i rulltrappan så såg hon oss och vinkade. Vi vinkade tillbaka ^^ De är otäckt att se lärare utanför skolan xD
Jag är faktiskt imponerad över att jag, Sofi och Johanna lyckas planera något ^^ En eloge till oss xD

Bye bye beautiful ^^

Inga kommentarer: