söndag 21 mars 2010

Sunday bloody sunday

Dagen efter igår ^^ Gårdagen som var kanon :)

Kollade på bandyn såklart. Har kommit på att jag skriker som en galning, som tur var var jag ensam hemma. Såg Johanna skrikandes på läktaren, då skrek jag DÄR ÄR JOHANNA! Sen såg jag Jossan på isen, då skrek jag DÄR ÄR JOSSAN! Sen så nämnde kommentatorerna (som för övright var AIK:are och bara snackade om deras fördelar blahahaha) Fager, så där i förbi farten när hon hade bollen. Då skrek jag JOSSAN, JOSSAN, JOSSAN! Synd bara att AIK vann -.-

Sen så kom folk till mig ^^ Elin och Nikk kom först sen kom Emil och Johan lite senare för de hade varit på hockeyn.. Det var trevligt :) Tacos och kladdkaka, flum, dans, sång, flum, flum och flum. Sen blev vi lite passiva och lekte en lek när man säger ett ord och sen ska nästa säga ett ord som börjar på den bokstaven som föregående ord slutade på. Det var skoj ^^ Speciellt i och med att Nikke alltid sa ord som slutade på A och där av fick Johan alltid säga ord som började på A, men han klarade sig bra ^^

Idag har man börjat plugga igenom naturkunskapen. Yeeeeheey.. Skojigt värre.
Nu blir det att fixa samhällen, skriva på min novell till tävlingen och sen kanske gå ut och antingen gå eller springa nu när isen är borta och man inte längre slår ihjäl sig så fort man kliver utanför dörren :D

XOXO

Inga kommentarer: