tisdag 9 mars 2010

So what, I'm still a rockstar!

Dagen har bestått av fniss, småskratt och asgarv i alla dess former. Tisdagen började dock med sång då Elin, Mac, Fidde och jag satt på vår vaaanliga bänk i C-huset och sjöng på massa olika sånger. Eller rättare sagt, jag, Elin och Fidde sjöng medan Mac bad oss hålla käft ^^ Sen så gick lilla fröken Samhällare och en av Teknikarna upp till A-huset då klockan närmade sig 8.15 och dags för min ryska respektive Fiddes historia.. På vägen dit så sjöng vi på Billie Jean.. Mötte Sanna, hon kollade konstigt på oss ^^ Lovely!

Ryskan är knappt värd att nämna, vi jobbar med mat= jag blir hungrig ^^
Samhällen jobbades det på och vi hade betygsnack.. Jag och Sanna förstår varandra.. eller hon förstår i alla fall mig ^^ Klassen beslutade att vi ska jobba med Arbetsmarknaden senare.. Jag ville ha Internationell Politik. Sanna säger: JAg säger till Maria att ni kan ta upp internationella saker i C-kursen sen. Ska Emmy läsa C-kursen?? Nääääääääääääääää! Men jag får väl överleva ändå ^^
Lunch där jag vann citronätartävligen mellan mig och Sofi (eller, vi säger att jag vann, tror det blev rätt så oavgjort)
Naturkunskap där Blåmusslan Ralf tjötade något om ozon och... blåmusslor :D
Idrotten blev dagens höjdpunkt. Badminton, eller Bad Minton som det nu heter. Jag och Johanna utklassade Becca och Sofi xD Alla fyra blev lite flummiga på slutet xD Säger bara en sak: kommunikationsproblem!
Tyskan var kul.. Dock var jag så trött så jag visste att jag skulle börja asgarva om Bengt drog något dåligt Bengtskämt.. Såklart gjorde han det ^^ började dock inte asgarva så mycket.
Asgarv blev det däremot mer av i bussen hem. En trött Elin + En trött Emmy = Två extremt flummiga människor, tycker nästan lite synd om Mac och Nikk som fick stå ut med oss. Dock så lugnade vi ner oss lite ^^

Längtar till imorgon efter Naturkunskapen.. Då blir det to hit the city med Elin och invänta boysen för att sen käka med dem och till sist spana in konserten i Aulan vid 18.30 :D

Elin, Marcus och Niklas ni BETYDER <3 Utan er hade jag inte klarat av de senaste dagarna <3


So long dudes y dudas ^^

Inga kommentarer: