måndag 1 mars 2010

Sweet dream or a beautiful nightmare

MSN 1 mars ca kl 18.15 (lämnar inte ut några namn ^^ och det är inte hlt ordagrannt rätt, lite förkortat)

Kille som går fordon i Eksjö: Men hur går det med killarna då?
Jag: Det är förvirrat just nu (jag tänker: VARFÖR ställer killar jämt den frågan)
Kille: Okej, men vi kanske kunde träffas någon gång?
Jag: Mmm, visst får se om jag har tid. Har lite mycket i skolan en tid framåt nu.. (jag tänker: NEJ NEJ NEJ NEJ!!! Jag vill INTE träffa dig. Inte min tyyyyp!)

Underbart!

Speaking of underbart så är det måndag. Skolan var helt okej, bortsätt från att några hade tagit vår bänk som vi alltid sitter på på morgnarna så vi fick sitta på en annan bänk *snyft* Sen sjöng Fidde på "Keep on walking" så jag fick den på hjärnan. Spillde även ut kaffe över helva Ina's plus på mina jeans efter lunch.
På väg hem så spelades "Keep on walking" på radio och jag skrek till så att pappa nästan körde av vägen (kanske inte riktigt, men ändå) I <3 Salems låt :P

Nu ska jag kanske orka bry mig lite om den biologiska mångfalden då det är redovisningstajm imorgon ^^

Pusshej!

Inga kommentarer: