onsdag 24 mars 2010

We belong to the music

UGH!
Jag heter Roy och är ett litet, rosa, fluffigt monster som bor i Emmys hjärna. Just nu är Emmy inte kontaktbar då hon undrar VARFÖR hon var tvungen att läsa alla dumma extrakurser (läs: ryska *muttermutter*) och om hon egentligen inte borde lägga sig i sängen, däcka och sova tills natt blir dag. Hon hoppas även på att imorgon blir en dag då frågetecken rätas ut och hon slutar bli misstänksamt paranoid vad det gäller killar ^^

Dagen har varit onsdag. Första lektionen var matte och Emmy fattade, eller jag såg till så att hon tyckte att allt var superskoj :) Pythagoras sats (Y)
Sen var det historia då det kollades på dokumentär (läs: jag kollade medan Emmy drömde sig bort till 60-talets USA och undrar VARFÖR hon inte levde då)
Mat och sen Naturkunskap. Emmy och Jacob var oerhört duktiga och blev fascinerade av allt skum. De misslyckades även nästan med att koka vatten i en mikrovågsugn ^^

Dagens citat:
Emmy: Katalas låter så tråkigt.. Kan jag inte få säga Kalas istället?
Alf: Joo, så länge du bara säger det och inte skriver det i labbrapporten så går det bra.

Emmy tycker om Alf ibland.

Nähä.. Nu är det slutpratat för min del och vi får hoppas på att det är Emmy som skriver allt imorgon, för det här var nästan lite för komplicerat för ett litet, rosa, fluffigt monster som jag.

Ha det fluff :)
/ Roy

Inga kommentarer: