tisdag 16 mars 2010

Ingenting, först kom ingenting, sen kom ingenting

Idag är det tisdag 0.0

Dagen har spenderats med att ifrågasätta varför jag valde till ryska och samhäll, sen hade vi KLF som var massa APU-tjöt *snyft* sen hade vi det underbara ämnet NATURKUNSKAP. Instuderingsfrågor is da shit. Efter ungefär 4 frågor gav vi (jag, Johanna och Sofi) dock upp och lyckades istället dra med Petter in i en diskussion om oändligheten och så vidare. Alf var road i alla fall ^^ Idrotten spenderades i badhuset med att se de små stackarna (7 stycken till antalet) plaska omkring i vattnet ^^ Sen var det tyska xD

Igår var det måndag om jag inte missminner mig.
Natur: DÅ fick vi ovannämnda instuderingsfrågor och vi lyckades fixa ihop svaren (?) på sammanlagt 12 av dem.. 8 st på 40 minuter säger allt ^^
Historia: Proven gavs tillbaka. Emmy som trodde att hon bara fått ett VG pga superhjärnsläpp på provet blev glad när det visade sig att hon fick 20,5/21. MVG :D We like historia :D
Sen hade jag franska, inget provresultat där dock, men det kommer väl på torsdag :P

I'M IN LOVE. RANI & SUKH ÄR DEN MEST FANTASTISKA BOKEN EVER (efter HP och Twilight vill säga ^^) LÄTT DEN BÄSTA BOKEN VI HAR LÄST I SKOLAN!! LOVE IT MISS J! Hur ska det gå, hur ska det gå? HAtar att man inte får läsa ut den i förväg.. Hur ska det gååå? Spännande, spännande :)

XOXO

Inga kommentarer: