söndag 19 december 2010

fnuff

Okej, jag skrev inget igår. Vi ignorerar det genom att köra två stycken idag istället ^^


Dag 16 – Min första kyss
Kyss som i puss eller kyss som i mer tunga..? Jag kan berätta om båda om ni så vill.
Min första puss fick jag i typ 4-5 års åldern, av en kille som heter Jonas och var typ min bästa vän när vi var yngre. Det var i januari och han hade födelsedagskalas (gosh, jag saknar barnkalas xD). Jag skulle hem och då fick jag en puss av honom.. BOOOOYAAAH! xD
Min första kyss av det mer allvarliga slaget var 2006, jag var 14. Det var påsklov och jag var tillsammans med Johan, som nu mer är en av mina närmsta vänner. Vi var hemma hos mig och kollade på film och sen blev det som det blev xD

Dag 17 – Mitt favoritminne
Jag har massa minnen.. Jag menar, jag har snart 19 år på nacken. Jag har självklart glömt en hel del också.. Jag vet inte om jag har något favoritminne.. Jag har många minnen jag gillar, för det påminner mig om saker..sort of... Händelser som jag har upplevt med bland annat vännerna har höga positioner på listan över favoritminnen (Tallnäs, Eurotrip, Maccans garage etc.) Jag kan verkligen inte välja ut ett favoritminne... Jag har vissa minnen kvar av morfar, farmor och farfar och de värdesätter jag högt upp.. Morfars lägenhet i Malmbäck kommer jag ihåg sjukt väl, jag kommer ihåg att jag ibland fick gå till kiosken och köpa godis när vi var där... Jag kommer ihåg en jul hos farmor och farfar då jag delade ut paketen, och jag typ slängde något till någon. Då fick jag en tillsägelse för det kunde ju faktiskt vara något ömtåligt.. Många minnen, men inget favoritminne xD

Inga kommentarer: