fredag 31 december 2010

"Årsredovisning"

Bara för att jag väntar på Elin (som nyss smsade att hon blir sen och ändå sa vi 13-13.30 tiden xD) och där med har tråk så gör vi denna här xD
(jag gör två förresten xD)

Nummer 1
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Japp xD Det gjorde jag.

2. Höll du några av dina nyårslöften? Kommer du ha några nya för nästa år?
Mm.. Köpte en balklänning. Nästa år blir det inget godis innan studenten

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Det hoppas jag inte, då har de inte sagt något 0.0

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej

5. Vilka länder besökte du?
Danmark, Tyskland x2, Polen, Frankrike, Storbritannien

6. Är det något du saknat i år som du vill ha nästa år?
Säääärlek xD

7. Vilket datum från i år kommer du alltid minnas, och varför?
28/7, det var då vi lämnade Nässjö Station

8. Vad var din största framgång?
Öhm.. Jag...klarade mig i Frankrike med min franska och folk sa att jag hade en bra franska xD

9. Största misstaget?
Säger jag inte här >.<

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inget allvarligt

11. Bästa köpet?
Min balklänning

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Troligtvis kläder

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
JAA :D När jag fick veta att MCR kommer hit nästa år och första gången jag hörde Na Na Na och insåg att de verkligen var tillbaka. Då grät jag xD

14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om detta år?
Waka Waka är väl den som är allra mest xD Sen har vi ju Nom Nom Nom med Parry Gripp xD

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och tror jag...

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Pratat mer tyska i Rostock xD

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Känt känslan i bröstet

18. Hur tillbringade du jul?
Hemma med människor och mat i dagarna tre.

19. Hur många one night stands?
Räknat med det jag hade igår..? Hm... då blir det... NOLL xD

20. Favoritprogram på TV?
How I met your mother, Big Bang Theory, Svenska Hollywoodfruar, Glee

21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Inte hatar, men jag har ändrat känslor mot någon eller några. Åt båda håll. Någon som jag gillade i början gillar jag inte nu och någon jag inte gillade innan gillar jag nu (igen)

22. Bästa boken du läste i år?
Tusen Strålande Solar, Flyga Drake (jag kommer alltid få höra att jag grät på planet när jag läste den) och Boktjuven

23. Största musikaliska upptäckten?
The Pretty Reckless som nytt band och sen återupptäckte jag Paramore och 30 seconds to mars.

24. Något du önskade dig och fick?
Pengar och en iPod xD

25. Något du önskade dig men inte fick?
Hmmm... Näe

26. Årets bästa film?
Harry Potter & TDH p. 1, The Last Song, The Runaways, Alice...

27. Vad gjorde du på din födelsedag ?
Först skola och sen fikade med Elin, Mac och Nikk

28. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jaa, det gör det....

29. Hur skulle du beskriva din stil i år?
Som min vanliga stil, som jag så vackert har döpt till rockig boho prinsessa xD

30. Vad fick dig att må bra?
Musik, vännerna

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Jared Leto :)~

32. Vilken politisk debatt engagerade dig mest?
I september så följde jag det mesta... Men jag kommer inte ihåg någon direkt

33. Vem saknade du?
ALLA xD

34. De bästa nya människorna du träffade?
Fransoserna i London ^^

35. En värdefull läxa du lärt dig i år?
Öhm.... Ha inte så stor press på mig..? (jag lyder inte mina läxor)

36. Citera en sångtext som summerar ditt år.
"Too school for cool"

Nummer 2.
Årets bästa grupp: MCR, 30, Paramore, The Pretty Reckless
Årets bästa kvinnliga soloartist: Ke$ha, MILEY
Årets bästa manliga solo artist: James Blunt ^^
Årets låt: Finns så många; men Sing är underbar ^^
Årets bästa dryck: Coca-Cola lime, som de är smarta nog att ha i England
Årets bästa godis: Hallon-lakris skalle, vad annars? ^^
Årets äckel: DU! xD
Årets snyggaste kille: Jared Leto (som för övrigt fyllde 39 häromdan, fatta 39! Han ser mycket yngre ut 0.0)
Årets snyggaste tjej: Jag! Vem annars xD *host*
Årets bästa konsert: Björn Rosenström på Björnholmen xD
Årets kram: Björn Rosenström-kramen xD
Årets sötaste: Hmm... Nova ^^
Årets tidning: Kerrang! eller Rock Sound ^^
Årets bus: Vet inte xD
Årets klantigaste: Tar på mig den rollen! Tar nog priset med: När jag gick in i en liten tjej på 3 år eller nått i Camden
Årets godaste mat: Chicken Cottage xD eller Fish and Chips i Brighton
Årets frisyr: Lilla My tofs på huvudet. Underbara frisyr. Det är det första jag gör när jag kommer hem; slänger upp håret på huvudet...
Årets födelsedag: Min 18-årsdag ^^
Årets resa: Hmmm..... EUROTRIP '10
Årets fest: Antar att Jennies förfest innan Björnholmen är den enda jag varit på xD
Årets person/personer: Sofi, Becca och Johanna. Ni är AWESOME :D
Årets film: Meeeeeen! HP7, The Last Song, The Runaways, Alice
Årets bok: Tusen Strålande Solar, Flyga Drake, Boktjuven
Årets TV-serie: How I met your mother, Big Bang Theory
Årets kyss: Den när Victoria och Daniel gifte sig xD
Årets ord: THEY'RE'NT
Årets skämt: Knock knock. Who's there? You know... You know who? Exact, AVADA KEDAVRA!
Årets läskigaste: Polen, självmordsbombningen, Nord- och Sydkorea
Årets tråkigaste: Allt tråk
Årets roligaste: Allt roligt xD

Inga kommentarer: