fredag 17 december 2010

Dag 15 – Mina drömmar

Jag har massa drömmar om vad jag vill göra med mitt liv och drömmar som kanske inte är drömmar utan bara önskningar xD.
Jag vill (i någolunda tidsordning, åtminstone de fem första):
- att sista tiden med SPA08 och andra goa vänner runt omkring blir helt awesome.
- att jag är aaaaaassnygg på balen (Lucky Nikke som får gå med mig xD)
- att Studenten blir minnesvärd ;)
- att sommaren 2011 blir AWESOME!
- Flytta hemifrån. Gärna låååångt härifrån xD
- Plugga, plugga, plugga
- LÄRA MIG ORDENTLIG FRANSKA
- Hitta Mr. Right och han får gärna vara engelsman (och dela min passion för te) eller fransk xD
- Bo utomlands
- Ha barn (gärna 2 eller 3. Minst 2. William och Olivia xD)
- Leva ett lyckligt liv (detta är troligtvis det viktigaste xD)
- Hjälpa människor, på något sätt.. Jag är inte så kinkig om hur, bara någon blir tacksam och säger eller tänker eller i alla fall känner i ryggraden att: "Emmy Petersson förändrade mitt liv, jag skulle inte vara den jag är idag utan henne. För det är jag evigt tacksam."
- Vinna Nobelpriset (okej, det är inte SÅ viktigt, men vem vet...jag kanske gör något någon dag som förändrar synen på något xD)
- Ge ut en bok (och då räknas inte den där orden i Norden grejen där jag redan blivit publicerad xD)


"Sikta mot stjärnorna och landa i trädtopparna"

När jag tänker efter så behöver jag inte vara så rädd för framtiden som jag är. Jag är (snart) 19. Jag är fortfarande ung och har hela livet framför mig. Jag har en bok att fylla. Min historia är bara skriven fram tills idag, resten kan jag påverka så att jag verkligen skapar det liv som JAG vill leva!

Så är det ;)

Inga kommentarer: